Saleshero
BLOG
- All
- Blog
All
- All
- Blog
Nearbound – nový hype v B2B prodeji
Nearbound je další „cool“ slovo, které ovládá dnešní svět B2B prodeje. Zdá
Targeting mindset: Proč nemáte správně definované ICP
Proč většina společností nemá správně definovaný ICP, jak se situace kolem definice
Targeting mindset: Kolik vás stojí záměna ICP za TAM
Spousta firem zaměňuje TAM (Total Addressable Market) za ICP (Ideal Customer Profile).
SPIN: Odhalení bolestivých míst pomocí problémových otázek
Metodu SPIN už od nás znáte. Také víte, jak se stát mistrem
SPIN: Jak se stát mistrem v situačních otázkách
Jak jste se mohli dozvědět v předchozím blogovém článku, metoda SPIN se
Základy sales metody SPIN
Staňte se expertem na sales díky metodě SPIN. Zaujměte protistranu a vyvolejte
Bushy hledá obchodníka
Stačí 24 dnů na získání skvělého salesáka? Bushy Evergreen, temperamentní skřítek ze
Sales na konci roku: trpělivost nebo tlak?
S blížícím se koncem roku se dostavuje známý pocit naléhavosti, zejména v
5 důvodů, proč vaše firma neroste
Každá firma se chce posouvat, ať je malá, nebo velká. Pokud však
Onboarding obchodníků a metoda 30-60-90
Úspěch nového obchodníka závisí do velké míry na tom, jak zvládnete jeho
25 let pevných vztahů: Lekce z prodeje a přátelství
Když před více než 25 lety navázalo těch 12 chlapců přátelství, netušili
AI: zkáza sales, nebo podpora byznysu?
Dokáže umělá inteligence nahradit salesáky? Nebo jde o nástroj, díky kterému budeme