Pokud vám v telefonu pořád zní od zákazníků „Nemám zájem!“ a vás přepadá kvůli cold-callingu myšlenka, že obchod možná není pro vás, zbystřete.
Kdysi jsme také nesnášeli telefonování. Během více než 100 tis. hodin telefonování a 200+ vyškolených elitních salesáků jsme však přišli na postup, jak udělat z cold callingu příjemnou část dne. A jak změnit tento zastaralý způsob:
Znáte jména a telefonní čísla lidí, se kterými chcete spolupracovat. Teď už jenom zbývá domluvit schůzky. Jestli chcete zvýšit počet schůzek, šanci na úspěšný deal, splnit obchodní cíle a získat odměny, je náš kurz přesně pro vás.
Staňte se i vy elitním prodejcem a zamilujte si telefonování potenciálním zákazníkům. Jak říká Fares: „Ke štěstí mi stačí dvě věci: moje manželka a telefon!“
Co kurzem získáte:
- zásady, které je dobré znát, než poprvé zvednete telefon,
- tip, jak využít databázi firem Merk pro získání nových leadů,
- návod, jak sestavit elevator pitch a zaujmout potenciálního zákazníka,
- rady, jak postupovat při cold-callingu.
Kurz jsme připravili z krátkých, přehledných a praktických video lekcí. Snadno a rychle pochopíte, jak cold calling funguje, a jakým způsobem se na něj nejlépe připravit.
Staňte se mistrem cold-callingu a úspěšnějším obchodníkem.
Dostaňte přístup k celému kurzu ještě dnes.
[wpforms id=”3639″ title=”false”]