“
“Fares je největším mentorem v mé kariéře. Předal mi všechny klíčové znalosti, na kterých můžu dál stavět a růst. Naučil mě, jak sebejistě oslovit a získat potenciální zákazníky, vyrovnat se s námitkami, vyjednávat a uzavřít obchod. Díky jeho intenzivnímu tréninku hned na začátku jsem se mohla interně rychleji posunout. Naučil mě nejen to, jak být úspěšnou obchodnicí, ale také manažerem.”
Ivana MladicHead of Inside Sales at Socialbakers
“
“Na spolupráci se Saleshero se mi líbila strukturovanost. Rovnou jsme se pustili do nastavování procesů a nějakého jednoduchého systému, který přináší výsledky a neřešili jsme nic abstraktního. Už teď v krátkodobém horizontu jsou vidět výsledky. Je to zaprvé jednoduché přemýšlení o celém sales procesu, zadruhé dopad na obrat a zatřetí celková organizovanost a škálování sales procesu. Pokud bych měl být konkrétní, tak okamžitý nárůst obratu byl okolo 15-17 %”
Honza FeltFounder CyberFootprint
“
“Díky koučování se Saleshero se zlepšil můj styl komunikace, vyjadřování, způsob jednání. Cením si toho, že mi Fares dával pohled na věc očima člověka, který má dlouholeté zkušenosti ze sales. Věděl, o čem mluví, co mi předává, uváděl příklady z reálných situací a věnoval se mi individuálně. Po koučinku se nám zlepšily prodeje, zlepšil se mi vztah se zákazníky a mám víc zákazníků. Když budu stát nohama na zemi, můžu upřímně říct, že se prodeje zvedly o 100 %.”
Tomáš Kvasničkaobchodní zástupce
“
“Saleshero se u nás podařilo demystifikovat proces salesu. Naučili nás několik technik, jak co možná nejvíc automatizovat sales proces a jak si s tím potom netrápit hlavu. Na číselné výsledky je zatím brzo, ale to, co se nám povedlo, je ušetřit čas na sales, získání kontaktů a komunikaci. Podařilo se nám to zprocesovat, takže s tím netrávíme tolik času. Je to hlavně o tom, že nám dali spoustu tipů, jak ve výsledku odstranit tu neefektivitu v tom, že člověk moc dlouho přemýšlí nad něčím, co je ve výsledku hrozně jednoduchý udělat.”
Radek MíkaCo-founder Cookielab
“
“Se Saleshero jsme si sedli na lidské úrovni. Líbí se mi osobní přístup a to, že vždycky byli ochotni se pobavit i přes SMS nebo LinkedIn. I lidé z mého týmu, kteří si prošli školením, mají pocit, že se koučům můžou svěřit, že je zajímá, kdo ten člověk je, s čím se potýká, jaké jsou jeho potíže a snaží se jim pomoct. Je velmi příjemné s nimi spolupracovat.
Existujeme 11 měsíců, za tu dobu se nám podařilo zorganizovat 8 inovačních eventů s klienty, se kterými jsme nikdy předtím nespolupracovali. To považuji za ohromný úspěch s úplně novým produktem a lidmi, kteří všichni pocházejí z operativy a nikdo z nich není sales.”
Monika KovačovskáHead of The Global Exec.
“
“Už na první schůzce jsem byl mile překvapený. Místo obchodníka v kvádru přišel milý, usměvavý člověk, žádný hladový vlk. Co se týče prodeje, první měsíc naší spolupráce čísla vzrostla o 40 %, další měsíce o 50 %. Proto beru investici do koučování se Saleshero jako jednu z nejlepších investic v mém životě. Každému, kdo váhá, jak nakopnout svůj byznys, Saleshero vřele doporučuji. Najdete tam lidskost, profesionalitu a co je hlavní, najdete tam skvělé lidi.”
Norbert KardošGM
“
“Coaching od Saleshero môžem len odporúčať. Veľmi efektívne dokážu preniesť svoje rokmi získané skúsenosti. Je neuveriteľné, koľko sa stihne za jednu hodinu...Väčšina tréningov je teoretických, ale len ozajstný profesionál dokáže radiť v reálnom čase, na reálnom prípade.
Coaching prekonal naše očakávania. Výsledok práce je vidieť skoro ihneď. Ale čo si cením ešte viac, je postupné budovanie dobrého mena a etiky v obchode (aj v našich končinách..) a búranie predsudkov o obchodníkoch. Myslím, že by nám všetkým prospelo, keď čo najviac obchodníkov prejde touto akadémiou.”
Jana CilliCo-CEO, Xolution
“
“Můj svět je jedno velké napětí: zaujmout, naslouchat, nabídnout, prodat a vyrobit. Pak když se vše podaří, sledovat úsměv klientů.
Hodně času jsem trávil a trávím nad produkty. Doslova se umím ponořit do toho, aby vše na sebe navazovalo, vše bylo dokonalé a stále se rád na tuto cestu vracím. Vývoj a výroba produktů je úplně něco jiného než někoho “otravovat” s mými produkty. Alespoň takový jsem měl mindset a dlouho jsem se takto cítil.
Budovat módní značku není jednoduchá disciplína. Bohužel nebo bohudík, jedna z aktivit je prodej, který je neoddělitelnou součástí dalšího rozvoje. Saleshero mi určitě dodali potřebný přehled v tom, jak se mám cítit, co si mám myslet, a hlavně jak konkrétně postupovat.
Doporučuji a těším se na další spolupráci 🙂”
Leo MacenauerFounder, Leo Macenauer