Co říkají naši klienti

“Saleshero nám v Dataddo pomohli připravit obchodní plán, identifikovat naše cílové skupiny a najmout celý nový B2B tým. Pomohli nám určit, kdo jsou ideální kandidáti pro pozice na lead generation, kvalifikaci nebo seniorní pozice v managementu. To minimalizovalo risk najmutí špatných lidí na strategické pozice.”

Jakub PlasHead of Growth, Dataddo

“Saleshero mi pomohli vytvořit a ověřit mou strategii pro Kupi a jeho uvedení na trh. Provedli mě zavedením rámce ‚Situace, Mise, Provedení‘, díky kterému dokážu lépe prioritizovat úkoly a řídit můj vztah se všemi zúčastněnými. Cením si jejich schopnosti hluboce porozumět reálným problémům a na základě toho vytvořit a aktualizovat strategii, která nám pomáhá dosáhnout našich cílů.”

Hynek ZbořilCEO, Kupi.cz

“Jednak jsme nadšení z výsledků našeho sales týmu, kde vidíme pozitivní dopad toho, že prošel koučinkem od Saleshero. Pomohli i nám osobně, protože tam zase byl koučink zaměřený na jednání s potenciálními investory. Myslím, že to velice přispělo k tomu, že jsme byli schopni uzavřít aktuální investiční kolo. Díky díky tomu, že jsme najednou věděli, jak s nimi lépe jednat, tak jsme dokázali to kolo nejenom zavřít dřív, ale i přilákat dodatečného investora na palubu.”

Pavel PopluharCEO / Co - Founder, EDHANCE s.r.o.

“Coaching od Saleshero môžem len odporúčať. Veľmi efektívne dokážu preniesť svoje rokmi získané skúsenosti. Je neuveriteľné, koľko sa stihne za jednu hodinu...Väčšina tréningov je teoretických, ale len ozajstný profesionál dokáže radiť v reálnom čase, na reálnom prípade.

Coaching prekonal naše očakávania. Výsledok práce je vidieť skoro ihneď. Ale čo si cením ešte viac, je postupné budovanie dobrého mena a etiky v obchode (aj v našich končinách..) a búranie predsudkov o obchodníkoch. Myslím, že by nám všetkým prospelo, keď čo najviac obchodníkov prejde touto akadémiou.”

Jana CilliCo-CEO, Xolution

“Saleshero se u nás podařilo demystifikovat proces salesu. Naučili nás několik technik, jak co možná nejvíc automatizovat sales proces a jak si s tím potom netrápit hlavu. Na číselné výsledky je zatím brzo, ale to, co se nám povedlo, je ušetřit čas na sales, získání kontaktů a komunikaci. Podařilo se nám to zprocesovat, takže s tím netrávíme tolik času. Je to hlavně o tom, že nám dali spoustu tipů, jak ve výsledku odstranit tu neefektivitu v tom, že člověk moc dlouho přemýšlí nad něčím, co je ve výsledku hrozně jednoduchý udělat.”

Radek MíkaCo-founder, Cookielab

“Už na první schůzce jsem byl mile překvapený. Místo obchodníka v kvádru přišel milý, usměvavý člověk, žádný hladový vlk. Co se týče prodeje, první měsíc naší spolupráce čísla vzrostla o 40 %, další měsíce o 50 %. Proto beru investici do koučování se Saleshero jako jednu z nejlepších investic v mém životě. Každému, kdo váhá, jak nakopnout svůj byznys, Saleshero vřele doporučuji. Najdete tam lidskost, profesionalitu a co je hlavní, najdete tam skvělé lidi.”

Norbert KardošOwner/CEO, Úspěšní trenéři

“Baví mě, že Saleshero a můj sales coach Alex mi zbořili stereotypy, které jsem o salesu měla. Měla jsem trochu old-fashioned představu, že to je trošku agresivní a že to vlastně není něco, v čem bych se cítila dobře.

Výsledky bych rozdělila na dvě skupiny: jedna je víc koncepční a druhá se týká přímo vztahů s partnery nebo klientů. Díky Saleshero mám větší povědomí o tom, jak by věci měly fungovat procesně. V klientské části jsem se během spolupráce dostala do pokročilé fáze se dvěma klienty, kteří nám přislíbili kontrakt.”

Anna BononěkPartnerships Manager, Time is Ltd.

“Happenee prodávám zhruba 3,5 roku. Viděl jsem, že to nedělám způsobem, jakým bych měl. Soustřeďoval jsem se hlavně na funkce a featury a výsledky neodpovídaly mým předpokladům. Saleshero mi pomohli se postavit na nohy a poslat mě správným směrem. Řešili jsme konkrétní příklady, vidím hned výsledky. A pomohli mi, aby mě moje práce začala zase bavit.”

Jan LobíkSenior Business Developer, Happenee

“Díky koučování se Saleshero se zlepšil můj styl komunikace, vyjadřování, způsob jednání. Cením si toho, že mi Fares dával pohled na věc očima člověka, který má dlouholeté zkušenosti ze sales. Věděl, o čem mluví, co mi předává, uváděl příklady z reálných situací a věnoval se mi individuálně. Po koučinku se nám zlepšily prodeje, zlepšil se mi vztah se zákazníky a mám víc zákazníků. Když budu stát nohama na zemi, můžu upřímně říct, že se prodeje zvedly o 100 %.”

Tomáš KvasničkaObchodní zástupce, Edhance

“V minulosti jsem se při prodeji řídil spíše instinktem než strukturovaným a organizovaným způsobem prodeje. Nyní si rozhodně mnohem více uvědomuji, jak prodejní proces probíhá. Lépe chápu potřeby svých zákazníků, protože jsem se jim prostě naučil více naslouchat. Řekl bych, že to je hlavní rozdíl.

Koučové Saleshero jsou velmi otevření, velmi informativní. Snaží se najít řešení i pro ty nejmenší problémy. Největší výhodou spolupráce se Saleshero je, že prostě prodávám více a jsem si více vědom celého prodejního procesu. Přináším větší hodnotu zákazníkům a zároveň i naší společnosti.”

Karol WrobelSenior Account Executive, Intiaro

“Můj svět je jedno velké napětí: zaujmout, naslouchat, nabídnout, prodat a vyrobit. Pak když se vše podaří, sledovat úsměv klientů.

Hodně času jsem trávil a trávím nad produkty. Doslova se umím ponořit do toho, aby vše na sebe navazovalo, vše bylo dokonalé a stále se rád na tuto cestu vracím. Vývoj a výroba produktů je úplně něco jiného než někoho “otravovat” s mými produkty. Alespoň takový jsem měl mindset a dlouho jsem se takto cítil.

Budovat módní značku není jednoduchá disciplína. Bohužel nebo bohudík, jedna z aktivit je prodej, který je neoddělitelnou součástí dalšího rozvoje. Saleshero mi určitě dodali potřebný přehled v tom, jak se mám cítit, co si mám myslet, a hlavně jak konkrétně postupovat.

Doporučuji a těším se na další spolupráci”

Leo MacenauerFounder, Leo Macenauer

“Se Saleshero jsme si sedli na lidské úrovni. Líbí se mi osobní přístup a to, že vždycky byli ochotni se pobavit i přes SMS nebo LinkedIn. I lidé z mého týmu, kteří si prošli školením, mají pocit, že se koučům můžou svěřit, že je zajímá, kdo ten člověk je, s čím se potýká, jaké jsou jeho potíže a snaží se jim pomoct. Je velmi příjemné s nimi spolupracovat.

Existujeme 11 měsíců, za tu dobu se nám podařilo zorganizovat 8 inovačních eventů s klienty, se kterými jsme nikdy předtím nespolupracovali. To považuji za ohromný úspěch s úplně novým produktem a lidmi, kteří všichni pocházejí z operativy a nikdo z nich není sales.”

Monika KovačovskáHead of The Global Exec.

“Na spolupráci se Saleshero se mi líbila strukturovanost. Rovnou jsme se pustili do nastavování procesů a nějakého jednoduchého systému, který přináší výsledky a neřešili jsme nic abstraktního. Už teď v krátkodobém horizontu jsou vidět výsledky. Je to zaprvé jednoduché přemýšlení o celém sales procesu, zadruhé dopad na obrat a zatřetí celková organizovanost a škálování sales procesu. Pokud bych měl být konkrétní, tak okamžitý nárůst obratu byl okolo 15-17 %”

Honza FeltFounder, CyberFootprint

“Spolupráce se Saleshero se mi moc líbila. Pomohli mi vytáhnout to, co pro mě bylo v tuhle chvíli nejdůležitější: rozhodnout se, jakým směrem se víc profilovat a utřídit si, kdo je moje cílová skupina. Přechod ze zaměstnaneckého poměru na freelancing není vždycky lehký, je to velká výzva a myslím si, že koučink mi v tom z velké části pomohl. Je pro mě mnohem jednodušší navazovat kontakty, vidím reálný dopad na byznys, daří se mi kontraktovat klienty, se kterými chci spolupracovat. To považuju za ultimátní výsledek.”

Kristýna St. JamesConsultant, KSJ Marketing Consulting

“Fares je největším mentorem v mé kariéře. Předal mi všechny klíčové znalosti, na kterých můžu dál stavět a růst. Naučil mě, jak sebejistě oslovit a získat potenciální zákazníky, vyrovnat se s námitkami, vyjednávat a uzavřít obchod. Díky jeho intenzivnímu tréninku hned na začátku jsem se mohla interně rychleji posunout. Naučil mě nejen to, jak být úspěšnou obchodnicí, ale také manažerem.”

Ivana MladicHead of Inside Sales, Socialbakers

“Nejvíc se mi asi líbil osobní přístup koučů. Velmi často jsme odhalili to, že příčina nějakých problémů v byznysu může být trošku někde jinde.

Co se týče výsledků, tak můžu porovnat stav před a po koučinku. Na začátku koučinku jsem měla jednání s klientem, které nedopadlo nejlíp a na konci koučinku naopak jednání s jiným klientem dopadlo velmi dobře. Tam vidím největší posun.”

Zdeňka LinkováContent Marketer, Copywriter

Kontaktujte nás &

Naplánujte si bezplatnou konzultaci.