Saleshero

PODCAST

  • All
  • Saleshero Podcast
All
  • All
  • Saleshero Podcast
saleshero podcast Díl 146: Bez sebevědomí neprodáte - 4 tipy, jak ho zvýšit

Díl 146: Bez sebevědomí neprodáte – 4 tipy, jak ho zvýšit

Při oslovování potenciálních zákazníků hraje sebevědomí klíčovou roli. Nezáleží na tom, jak
Tři kanály, jedno cílové místo: obchodní schůzka.

Díl 145: Jak nejlépe domluvit schůzku: Telefon, e-mail nebo LinkedIn?

Prospecting je základem úspěšného obchodu. Potřebujete domluvit schůzky, ale jaký komunikační kanál
Anna Bohoněk hovoří o využití generativní AI v podnikání.

Díl 144: Anna Bohoněk – GenAI v byznysu, tvorba buyer persony a úspora času

Expertka na generativní umělou inteligenci Anna Bohoněk osvětluje, jak správně využívat AI
Obchodní konverzace nejsou o metodologii ale o tom, abyste zněli přirozeně.

Díl 143: Jak zlepšit obchodní konverzace a prodávat přirozeně

Znáte ten pocit, když na vás někdo používá naučené prodejní techniky a
Obchodník pracující s LinkedInem jako nástrojem pro budování osobní značky a získávání nových klientů.

Díl 142: Vojtěch Forejtek – LinkedIn jako generátor obchodních příležitostí

LinkedIn je často podceňovaným nebo dokonce obávaným nástrojem pro mnoho obchodníků a
Obchodní jednání s využitím frameworku SPIN, zaměřené na kladení správných otázek a budování důvěry.

Díl 141: Jak SPIN dokáže zdvojnásobit obrat

Mnoho obchodníků se chlubí znalostí nejmodernějších prodejních metod. Umí o nich krásně

Díl 140: Proč vaše nabídky nikdo nečte? 5 tipů, jak to změnit

Posíláte dlouhé, detailní nabídky a nedostáváte odpovědi? Přestaňte plýtvat časem psaním nabídek,
Michal Slavev Startup growth mentor

Díl 139: Michal Slavev – Co-founder je první, komu musíte prodat

Když začínáte podnikat, prodej není volitelná dovednost – je to základ úspěchu.

Díl 138: Jak si rozplánovat obchodní aktivity

Kvalitní příprava je základem pro dobrý plán. A dobrý plán je zase

Díl 137: Petr Zelenka – Chyba v sales, kterou dělají i v USA

Petr Zelenka pomáhá firmám stavět týmy, provádí je transformací a zabývá se

Díl 136: Jak na úspěch v obchodu v 2025?

V poslední epizodě roku 2024 jsme se zaměřili na to, jak se

Díl 135: Martin Bednář – Jak trénovat tým na komplexní B2B obchody

Prodej velkým firmám je specifický svojí komplexností. Je třeba si zmapovat nákupní