6x vyšší obrat, 2x více lidí – Jak se agentura dostala z "garážovky" mezi špičku

Vladimír Bárta v Creative Dreamers na starost má především sales a marketing. Je také jedním ze dvou zakladatelů.

Creative Dreamers je progresivní agentura zaměřená na eventy a audiovizuální produkci. Unikátním způsobem kombinuje storytelling, kreativní koncepty a špičkové audiovizuální technologie, aby svým klientům pomáhala efektivně komunikovat myšlenky a hodnoty. Dnes se řadí mezi top eventové agentury v ČR.

Za růstem agentury stojí nejen kreativita a tvrdá práce, ale také funkční obchodní a firemní procesy. Právě s tím jsme jim pomohli v Saleshero.

Výzva: Vyrůst z garáže do firmy s jasným směřováním

„V jednu chvíli jsme byli trochu v p*deli. Během covidu jsme rychle vyrostli díky videoprodukci a programování, ale jak jsme se začali překlápět do eventů, začalo to drhnout. Klienti škrtali rozpočty, nevěděli jsme, jak na to. Já jsem obchodník samouk. Narazil jsem na limity a nevěděl, jak dál,” popisuje situaci spoluzakladatel agentury Vladimír Bárta

Hledali tedy někoho, kdo jim pomůže celou firmu znovu zformovat. Nešlo jen o obchod, ale o komplexní změnu: nastavit strategie, procesy, firemní kulturu, směřování. „Bylo to těžké rozhodnutí. Neměli jsme moc finančních prostředků. Co jsme měli, jsme nasypali do spolupráce se Saleshero. A ono se to vyplatilo. Kdybychom to tenkrát neudělali, nejsme dnes tam, kde jsme,” dodává.

Průběh spolupráce: Nejen školení, ale i mentorská opora

Spolupráce začala školením přímo s Faresem, pokračovala individuální prací s jednotlivými klíčovými lidmi v týmu, včetně hiringu a onboardingu nových posil. Postupně se z ní stala strategická i lidská opora, která pokračuje dodnes.

„Fares mě chytil hned na prvním callu. Nešlo o žádný sales pitch, bavil se se mnou jako člověk, věděl, jak mě oslovit. Když prodáváte prodej, je klíčový, jak to prodáte. Já si hned řekl: tohle chci umět taky.“ 

Dnes má Creative Dreamers pravidelné pipeline review, jasně nastavený sales proces, vyškolený obchodní tým. Klíčovou roli sehrál i mentoring: „Fares je můj největší mentor. Mohl jsem si s ním ověřit, jestli to, co děláme, dává smysl. Dodalo mi to jistotu – dnes se postavím před board velké firmy a jsem v klidu.“

Výsledky: 6násobný růst obratu a dvojnásobný tým

Spolupráce se Saleshero měla hmatatelné výsledky. “Narostli jsme z 8 na 17 lidí a obrat zvýšili 6násobně,” dokládá Vladimír.

„Dnes víme, co děláme, na co se máme zaměřit a jak prodávat. Máme pevné procesy, firemní kulturu, pev. Už nejsme garážovka.“

Zásadní změnu přineslo i školení juniorního obchodníka: „Když jsme ho našli, neměl se sales výrazné zkušenosti. Dneska je z něj obchodník, který otevírá dveře do velkých firem. Fares z něj udělal zbraň hromadného ničení – ukážu mu firmu, a on mě tam dostane na schůzku.“

Shrnutí: Mentoring, který mění celý byznys

Největší přínos spolupráce shrnuje Vladimír stručně: „To nejcennější? Jasně stanovená strategie, postupy, získaná jistota při vyjednávání a to, že vím, že mám s kým řešit krizové situace.“

A kdyby měl Saleshero doporučit?
„Každý si myslí, že jeho obchod funguje, dokud se něco nepokazí. Ale to, že problém nevidíte, neznamená, že neexistuje. Pokud to s obchodem myslíte vážně, chcete růst a potřebujete partnera, který rozumí jak číslům, tak lidem, jděte za Saleshero.“

Scroll to Top