Saleshero

BLOG

  • All
  • Blog
All
  • All
  • Blog

Vánoční příběh den devatenáctý: Omlouvám se, musím schůzku zrušit. Ozvu se jindy

Těsně před schůzkou, na které měl Bushy představit novou hračku, mu Santa

Vánoční příběh den osmnáctý: Tvůj produkt je moc komplikovaný

Když Bushy uslyšel tuto námitku, honily se mu hlavou dvě věci: Santa

Vánoční příběh den sedmnáctý: Nevidím tady potenciál pro ROI

Když Bushy představoval Santovi jednu z nových hraček, přišla na řadu tahle

Vánoční příběh den šestnáctý: Zavolejte mi příští kvartál

Santa tuhle větu prohodil s nadějí, že Bushy zmizí z jeho kanceláře

Vánoční příběh den patnáctý: Nedaří se mi to prodat interně

Dobrá zpráva ohledně této námitky je, že prodejcem není Santa, ale Bushy.

Vánoční příběh den čtrnáctý: Nemáme obchodní plán

Bushy se nikdy nesmířil s touto námitkou jako s reálným problémem. Tohle

Obchodní plán: přeměňte ambice na skutečnost

Ať už mu říkáte obchodní plán, plán prodeje, sales plan, nebo prodejní

Vánoční příběh den třináctý: Nemáme kapacitu na implementaci nového produktu

Santa nebyl vždycky úplně nadšený z najímání zaměstnanců a přesouvání zdrojů, aby

Vánoční příběh den dvanáctý: S podobným produktem jsme měli špatnou zkušenost

Tahle námitka byla pro Bushyho velká příležitost! K jejímu zvládnutí využil svou

Vánoční příběh den jedenáctý: Jsme spokojeni s tím, co máme

Pokaždé, když Bushy od Santy tuhle větu slyšel, hned si pomyslel: „Jen

Vánoční příběh den desátý: Potřebuji si to promyslet…

Poté, co Bushy předvedl novou hračku a těsně předtím, než si odsouhlasil

Vánoční příběh den devátý: Je to moc drahé (opět)

Jindy, když Santa odvětil, že nová hračka je moc drahá, Bushy ji