Saleshero
BLOG
- All
- Blog
All
- All
- Blog
Vánoční příběh den devatenáctý: Omlouvám se, musím schůzku zrušit. Ozvu se jindy
Těsně před schůzkou, na které měl Bushy představit novou hračku, mu Santa
Vánoční příběh den osmnáctý: Tvůj produkt je moc komplikovaný
Když Bushy uslyšel tuto námitku, honily se mu hlavou dvě věci: Santa
Vánoční příběh den sedmnáctý: Nevidím tady potenciál pro ROI
Když Bushy představoval Santovi jednu z nových hraček, přišla na řadu tahle
Vánoční příběh den šestnáctý: Zavolejte mi příští kvartál
Santa tuhle větu prohodil s nadějí, že Bushy zmizí z jeho kanceláře
Vánoční příběh den patnáctý: Nedaří se mi to prodat interně
Dobrá zpráva ohledně této námitky je, že prodejcem není Santa, ale Bushy.
Vánoční příběh den čtrnáctý: Nemáme obchodní plán
Bushy se nikdy nesmířil s touto námitkou jako s reálným problémem. Tohle
Obchodní plán: přeměňte ambice na skutečnost
Ať už mu říkáte obchodní plán, plán prodeje, sales plan, nebo prodejní
Vánoční příběh den třináctý: Nemáme kapacitu na implementaci nového produktu
Santa nebyl vždycky úplně nadšený z najímání zaměstnanců a přesouvání zdrojů, aby
Vánoční příběh den dvanáctý: S podobným produktem jsme měli špatnou zkušenost
Tahle námitka byla pro Bushyho velká příležitost! K jejímu zvládnutí využil svou
Vánoční příběh den jedenáctý: Jsme spokojeni s tím, co máme
Pokaždé, když Bushy od Santy tuhle větu slyšel, hned si pomyslel: „Jen
Vánoční příběh den desátý: Potřebuji si to promyslet…
Poté, co Bushy předvedl novou hračku a těsně předtím, než si odsouhlasil
Vánoční příběh den devátý: Je to moc drahé (opět)
Jindy, když Santa odvětil, že nová hračka je moc drahá, Bushy ji